sobota, 5. maj 2007

Regata

Danes sem šel malo pogledat regato, ki je potekala v Koprskem zalivu. Vreme ni bilo ravno idealno.....dež in sonce sta se menjavala na 15min....tudi bliskalo in grmelo je :)
Gremo na fotke:













Komentarjev pri fotkah ni...ker res ne vem kaj pripisat zraven :)

6 komentarjev:

Elvis O. pravi ...

Oj kak objektiv pa maš to?

Elvis O. pravi ...

Kaj ti si mogoče obiskoval STŠ Koper?

Remec Davor pravi ...

Tamron 200-500mm...aja...ga prodajam če te zanima sluačjno :)
ne ne..sm hodu na ekonomsko KP.

Elvis O. pravi ...

:) Trenutno ga ne potrebujem, imam 70-200 F4 L IS, pa kmalu dobim še telekonverter, sicer mi je zaenkrat dovolj, kasneje pa pride v poštev kaka bigma.

Ma ker se mi zdiš ful znan,(mogoče poznaš Tomaža Semeniča?)

Remec Davor pravi ...

pa namesto bigme uzameš Tamrona pa je ;)
boš mew 70-200 200-500... z bigmo boš pa imel 2x iste mm ;)))

Poznam Tomaža,ja :)

Elvis O. pravi ...

heh prvo na vrsti je flash 580 EX, šele potem pride objektiv.

Se mi je zdelo da sem nekje čul za te, namreč z Tomijem sva bila sošolca :)